امروزه در هر کشوری پیشرفت و ترقی به واسطه ی علم پدید می آید. با توجه به جایگاه علم، یکی از طرایق انتقال و نشر علم در هر حوزه ای، برگزاری کنفرانس و همایش می باشد. با برگزاری کنفرانس علمی می توان آخرین ...
ادامه مطلبیازدهمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیر ...
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1402دبیرخانه بیست و چهارمین سمینار بین المللی ضدب ...
شنبه، 27 اسفند 1401بنام نامی دوست که حادث وجودم از قدیم رحمت اوس ...
دوشنبه، 14 آذر 1401بیست و چهارمین سمینار ضد بازاریابی با سخنرانی ...
سه شنبه، 11 مرداد 1401بیست و دومین سمینار بین المللی ضدبازاریابی در ...
یکشنبه، 9 مرداد 1401آنتی مارکتینگ در دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی ...
دوشنبه، 23 خرداد 1401نقدی بر کتاب برندسازی و بازاریابی اسلامی &nda ...
دوشنبه، 23 خرداد 1401کارگاه اقتصاد مقاومتی دومین کارگاه اقتصاد مقا ...
دوشنبه، 23 خرداد 1401چهارمین سمینار ضد بازاریابی در دانشگاه پیام ن ...
چهارشنبه، 18 خرداد 1401بیستمین سمینار ضد بازاریابی بیستمین سمینار بی ...
چهارشنبه، 18 خرداد 1401Anti marketing seminar سمینار ضد بازاریابی با ...
سه شنبه، 17 خرداد 1401سمپوزیوم علمی ضد بازاریابی سمپوزیوم علمی ضد ب ...
دوشنبه، 16 خرداد 1401درک اهمیت و ضرورت انتی مارکتینگ دبیرخانه کنفر ...
دوشنبه، 16 خرداد 1401کیفیت باید در ذات محصول باشد نه در صدای بازار ...
دوشنبه، 16 خرداد 1401مناظره جنجالی مارکتینگ و انتی مارکتینگ در دان ...
دوشنبه، 16 خرداد 1401